This Is Us Neem Mijn Zonnestraaltje Niet Weg
S3, A16: Beth en Randall passen zich aan aan hun nieuwe routine. Kate en Toby brengen tijd door met baby Jack. Zoe en Kevin werken aan hun relatie.