Negen komieken, een crash een grote onthulling
S2, A1: Als goede gastvrouwen geven Silvia Abril en Carolina Iglesias een inauguratiefeest voor de 10 beroemde komieken. De eerste ontmoetingen, de eerste grappen, en het spel begint: hier komen de meest surrealistische zes uur van hun leven.