The Girl from Plainville Never Have I Ever
S1, A3: Adjunt-officier Katie Rayburn wordt er met tegenzin bijgehaald om Michelle aan te klagen en Michelle wordt verscheurd tussen een nieuwe vriendin en Conrad.