Never Have I Ever
S1, A4: Tijdens de quarantaine gedurende de coronapandemie spelen Bunny, Jerry en Arthur 'Never Have I Ever', waarin geheimen naar boven komen die de groepsdynamiek voor altijd kunnen veranderen.