New Day
S1, A2: Een voorzichtig optimistische Belinda loopt op eieren met Tanya en Armond bedenkt manieren om met Shane om te gaan. Als haar man haar werk bagatelliseert, vraagt Rachel Nicole om advies. Paula en Olivia verliezen hun voorraad uit het oog.