The Price of Glee New Kids on the Lot
S1, A1: Cast en crew vertellen over de opkomst van Glee en onthullen voor het eerst hoe plotselinge roem en de niet aflatende druk van het maken van een hitshow tragische gevolgen kunnen hebben.