Arrow Next of Kin
S6, A3: Een op eigen houtje opererend Black Ops-team onder leiding van Onyx (een gastrol van CHASTITY DOTSON) breekt in bij Kord Industries en steelt iets dodelijks. Ondertussen worstelt Oliver nog steeds om een band op te bouwen met William. Hij richt zich tot een verrassende bron voor hulp.