The Last Tycoon Niemand Hercast Zoals Monroe
S1, A2: Het leven van Monroe wordt interessant wanneer hij de mooie Kathleen achterna zit, die liever niet een vervangster voor Minna wil zijn. Pat Brady's project maakt een slecht begin waardoor hij hulp aan Monroe moet vragen. Celia kan het goed vinden in de rol van producer, dus wil Hackett haar onderwijzen.