Niet geschikt voor mijnwerkers
S4, A8: Todd vraagt opvoedkundig advies aan Tandy als hij merkt dat Jasper roekelozer is dan normaal. Carol en Erica realiseren zich dat Jasper mogelijk de enige potentiële kandidaat is voor hun baby's, en ze strijden om zijn aandacht.