The Kingdom Niet Oordelen
S1, A2: De legendarische Chiefs-coach Andy Reid heeft het vaste voornemen om nooit over anderen te oordelen en gelooft heilig in tweede kansen. Hij deelt altijd lief en leed met familie, zowel de hoogtepunten van de overwinning en de dieptepunten van ondenkbare tragedies. Nu het seizoen 2024 vordert, roepen blessures en nieuwe spelers grote vraagtekens op.