S1, A4: Een geheime autopsie toont aan dat het mysterieuze virus zich op bizarre wijze ontwikkelt en Jim legt een verbijsterende bekentenis af. Eph en Nora haasten zich om de vader van het jongste slachtoffer in het vliegtuigdrama te vinden, maar iemand die ze daar niet hadden verwacht is ze voor.