Vanderpump Rules Nieuw Meisje, Oude Grieven
S3, A7: Gay Pride staat weer voor de deur. Lisa neemt een nieuwe gastvrouw aan, Vail, die meteen de aandacht van Jax trekt. Stassi is boos op Tom Schwartz omdat hij nog steeds bevriend is met Jax, maar Schwartz denkt dat haar woede slechts wrok is tegen haar ex-vriendje. James lijdt onder Kristens aanhoudende obsessie met Tom en Ariana.