S1, A4: Asatani, een briljante detective van het hoofdbureau, vermoedt dat er een informant binnen Cat’s Eye actief is. Ze verdenkt Hitomi, de vriendin van Toshio. Hoewel de volgende roof eenvoudig lijkt, maakt Hitomi zich zorgen over Asatani's wantrouwende blik.