Criminal Minds Night Lights
S14, A11: Het BAU-team gaat naar Portland, Oregon, om een huiveringwekkende ontvoering te onderzoeken die mogelijk verband houdt met een lokaal stel dat een week eerder in hun huis is vermoord.