Supernatural Nightmare Logic
S14, A5: Wanneer Maggie vermist raakt nadat een jacht misloopt, haasten Sam, Dean, Mary en Bobby zich om haar te vinden. In plaats daarvan vinden ze hun ergste nachtmerries.