No, I Don't Want a F***ing Smiley Face
S3, A3: Dr. James krijgt af te rekenen met het beleid van de afdeling. Dawn voert een toneelstukje op voor de moeder van Patsy. DiDi's schoonmoeder laat zich opnemen in Billy Barnes.