Who Saw the Peacock Dance in the Jungle? No Turning Back
S1, A6: Voordat een andere advocaat Komugi hulp aanbiedt, ondervraagt Anan haar rechtstreeks. Elders komt rechercheur Akazawa erachter dat Kamii details over zijn verleden weet.