Nobody Has to Get Hurt
S2, A8: Rudy en Matty the Horse kopen Lori van C.C. Abby, Dave en Loretta waarschuwen Ashley voor de gevaren van haar activisme. Larry Brown wordt herenigd met een vrouw van uit het verleden. Vincent vraagt zijn vader om advies over relaties.