Normale verdeling
S1, A5: Anil maakt bijna een fout, en het zou weleens te laat kunnen zijn voor Shanaya, die wanhopig haar geheim probeert te verbergen en naar oplossingen zoekt op het internet. Tejal Patel komt in de belangstelling te staan op haar instituut wanneer Shashank Batra besluit nog meer overwinningen op het RJ-Instituut na te jagen. Jindal werkt samen met Binny om zijn grootste slag tot nog toe te slaan.