Mixed-ish Nothing's Gonna Stop Us Now
S1, A21: Rainbow raakt in paniek als wetenschappers voorspellen dat de ozonlaag over 20 jaar verdwenen zal zijn, en ze probeert Earth Day in te voeren op school; Rainbow wordt gedwongen om het heft in eigen hand te nemen.