Grey's Anatomy Now or Never
S5, A24: George heeft heel groot nieuws voor Bailey, dat in het hele ziekenhuis natrilt, terwijl Izzie's vrienden angstig afwachten tot ze bijkomt uit de narcose. Bailey is vreemd genoeg totaal niet blij met haar beurs voor kindergeneeskunde. Het slachtoffer van een bijna dodelijk verkeersongeluk brengt de talenten van de artsen van Seattle Grace bij elkaar.