S1, A4: De comedians zijn inmiddels drie uur onderweg in deze competitie, maar dat betekent niet dat het vanaf nu makkelijk wordt. Rayen kiest de aanval en richt zijn pijlen op Roué. Philippe en Jeroom vinden dat de comedians niet actief genoeg zijn en nemen een drastisch besluit met grote gevolgen voor één van de comedians. En die laat het er niet bij zitten.