Numbers
S1, A18: Als Hurley geobsedeerd raakt door de Franse vrouw en de jungle intrekt om haar op te sporen, kunnen Jack, Sayid en Charlie niets anders doen dan meegaan. Intussen vraagt Locke aan Claire om hem te helpen een mysterieus voorwerp te maken.