Obscura
S1, A20: Na een explosie nabij stukken meteoriet, kan Lana door andermans ogen kijken. Clark en Lana gaan Chloe zoeken nadat Lana door Chloe’s ogen “ziet” hoe zij ontvoerd en levend begraven wordt.