S8, A1: Geleid door de Green Arrow zoekt de Justice League naar Clark nadat het Fortress is ingestort. Daarnaast komt de nieuwe CEO van LuthorCorp naar de stad. Seriester ERICA DURANCE verschijnt als Lois Lane.