Cold Case: The Complete Series Offender
S4, A19: Twintig jaar geleden werd de jonge zoon van een man verkracht en vermoord. Nu is hij van plan elke dag een geregistreerde zedendelinquent te executeren totdat het team van Rush de dader van de moord op zijn zoon vindt.