Deep State Old Habits
S1, A1: Ex-spion Max Easton wordt tegen zijn zin uit zijn pensioen gehaald door George White, de Londense chef van MI6/CIA-team The Section. De vrouw van Max, Anna, met wie hij de afgelopen tien jaar in de Pyreneeën heeft gewoond, begint een onderzoek naar het verleden van haar man. Wat ze vindt, brengt haar en hun jonge dochters in groot gevaar.