Destination Fear Old South Pittsburg Hospital
S1, A2: Het team drijft zichzelf tot de rand van de waanzin wanneer ze onderzoek doen in een berucht spookziekenhuis in South Pittsburg in Tennessee. Wat zullen ze aantreffen?