S2, A3: De dames gaan naar Omaha voor hun jaarlijkse gynaecologische onderzoek, maar de reis ontspoort al snel: Kay is jaloers op Beaus nieuwe datingprofiel op FarmersOnly en is vastbesloten om een man te vinden, met Rio als haar wingwoman. Thuis komen Mike, Rudy en Beau per ongeluk in een boom vast te zitten.