Yowamushi Pedal Omdat ik gratis naar Akiba kan gaan
S1, A1: Onoda Sakamichi, leerling van de Chiba Sohoku Public High School, rijdt de 90 kilometer heen en weer naar Akiba op zijn mamafiets om de animeartikelen te kopen waar hij dol op is. Sakamichi was van plan om lid te worden van de animeclub op de middelbare school en veel vrienden te maken, maar zonder voldoende leden is de animeclub opgeheven.