Omhoog kijken
S1, A9: Maura vindt troost bij ex-vrouw Shelly en de twee bedenken een plan om Ed te helpen zijn wensen waar te maken. Sarah brengt tijd door met haar ex-man en vraagt zich af of ze er goed aan deed hem te verlaten, terwijl Raquel eindelijk tot Josh doordringt. En als de hele familie bij Shelly moet komen, wacht hen een paar verrassingen.