S1, A2: Pennsylvania, 1987: Dwayne doet alsof hij rijk is om indruk te maken op de populaire Karen, maar met een date naar Rocky's worstelwedstrijd op de vlooienmarkt loopt hij het risico de waarheid te onthullen.