Nashville Onbewaakte Momenten
S4, A8: Rayna wil het aanbod van Sony om Maddie, alssolo artiest, te contracteren, weigeren en ze vindt dat haar gezinsleven haar afleidt van haar werk met Markus. Luke wil wanhopig het vertrouwen van Colt terugwinnen; Gunnars vriendin, Erin, veroorzaakt problemen op tournee met Scarlett en Avery probeert wat geld bij elkaar te schrapen met het maken van karakterloze jingles.