S1, A5: Madeline krijgt bemoedigend nieuws over het toneelstuk van haar regisseur, Joseph Bachman, maar is bezorgd over zijn nieuwe ijzige houding. Directeur Nippal en Miss Barnes delen hun conclusies over Ziggy en Amabella met Jane.