9-1-1 Onder Druk
S2, A1: Op een van de heetste dagen van het jaar voelen de hulpverleners de druk, omdat zich in de stad schrijnende gebeurtenissen blijven voordoen. Een ongeluk bij een verkeersruzie waar een buslading toeristen bij betrokken is, een noodgeval bij een garage, en een veteraan met een granaat in zijn been. Intussen krijgt Buck een verrassingsbezoek van zijn zus, Maddie. Athena twijfelt over haar relatie met Bobby. En op de kazerne lijkt het erop dat de nieuwe, knappe rekruut Eddie de plek van Buck zal inpikken op een brandweermannenkalender.