Onder het oppervlak Ballard
S1, A6: Ballards onderzoek naar de seriemoordenaar wordt plotseling dringend. Het team heeft nog maar 72 uur voordat de zaak wordt overgedragen aan Moordzaken, en moet zich dus haasten om verbanden te vinden tussen de slachtoffers.