Angel Onder
S5, A17: Angel, Gunn en Spike redden Lindsey uit een helse, voorstedelijke dimensie. Lorne en Eve worden achtervolgd door een vertegenwoordiger van de Senior Partners en Wesley troost Illyria, die haar nieuwe wereld haat.