Girls One Man's Trash
S2, A5: Hannah gaat zich verontschuldigen bij haar boze buurman - knap, dokter, 42 - en voelt zich niet alleen aangetrokken tot de man zelf maar ook tot de statussymbolen van zijn conventionele, geslaagde, volwassen bestaan.