One of Them
S2, A14: Als Rousseau Sayid meeneemt naar een mysterieuze gevangene in de jungle, wil hij hoe dan ook te weten komen of dat een van de ‘Anderen’ is. Intussen ontdekt Sawyer dat Hurley het vertrouwen van de overlevenden heeft beschaamd, met potentieel verwoestende gevolgen. Hij dwingt hem om mee te helpen een schuwe eilandbewoner op te sporen die het op Sawyer gemunt heeft.