One Step Too Far
S8, A17: Derek vraagt Meredith om weer met hem samen te werken op Neurochirurgie; Catherine Avery komt weer naar Seattle Grace en vat belangstelling op voor Richard; Cristina wordt steeds achterdochtiger over Owen; Morgan valt misschien voor Alex.