S3, A9: Max is naar Angels Memorial gebracht met ademhalingsmoeilijkheden en Ariel zegt hem dat ze van hem houdt. Rox vergezelt Willis en Martin naar de begrafenis van een legervriend van Willis' broer en Willis besluit uit te zoeken wat er met zijn broers eenheid is gebeurd.