The Rookie Onthullingen
S3, A6: De beslissing van agent Nolan om terug te keren naar school om een trainingsofficier te worden, blijkt veel moeilijker te zijn dan hij had verwacht. Ondertussen overweegt agent Chen om undercover te gaan nadat hij de baan heeft geproefd toen de voormalige collega van Harper hulp nodig had.