Star Onzeker
S2, A2: De meisjes worden ruw wakker geschud, als het felle nieuwe hoofd van het label, Ayanna, eist dat ze hun imago veranderen om te kunnen concurreren met de andere getalenteerde artiesten van het label. Een ontevreden Star kiest ervoor om het heft in eigen handen te nemen, waardoor de spanningen tussen haar en Carlotta escaleren. Alex, Simone en Cotton worstelen met enkele grote aanpassingen in hun leven.