S1, A1: Jack Dawkins, een twaalfjarige wees, ontsnapt aan de gemene eigenaar van de katoenfabriek. Samen met zijn nieuwe vriend Charley vlucht hij naar Londen, waar ze Fagin en zijn befaamde gang ontmoeten.