S2, A1: Jaren na de moorddadige gebeurtenissen in het Kappa-studentenhuis koopt decaan Munsch een verlaten ziekenhuis onder het mom van het repareren van de gezondheidszorg in Amerika. Ze werft de chirurgen dr. Brock Holt en dr. Cassidy Cascade aan en medisch student Zayday Williams. De decaan schokt iedereen wanneer ze de diensten van de ten schande gemaakte Chanels inschakelt om zich bij de gelederen van het opleidingsziekenhuis aan te sluiten. Ondertussen beginnen de geheimen uit het verleden van het ziekenhuis zich te openbaren en duikt er een nieuwe moordenaar op.