The Orville Optreden
S1, A2: Ed en Kelly worden gevangengenomen door een mysterieuze vijand, waardoor Alara voor het eerst het commando moet voeren tijdens de reddingsmissie om hen te redden. Bortus en Klyden ontvangen onverwacht goed nieuws.