Opvolging
S2, A13: Nolan krijgt wat levensveranderend nieuws en nodigt Grace uit voor een zelfgemaakte maaltijd in zijn vernieuwde keuken. Elke eenheid heeft de taak om slapende zaken op te volgen in de hoop nieuwe leads te kunnen ontdekken.