BIG ORDER Order! Amidst Resentment!
S1, A4: The operation to capture Yamaguchi heats up as Eiji learns it's all a ploy to turn him into a moving target for nuke strikes. As the nuke draws closer, Eiji is forced to save Yamaguchi from the nuke all by himself.