S1, A1: Agent Dong-ju veroorzaakt problemen bij politiebureau Insung en wordt gedegradeerd. Ze zien hem als een last en samen met de andere medaillewinnaars wordt hij gediscrimineerd en geminacht. Maar als er een grote zaak aan het licht komt, wordt het vuur in hun hart weer aangewakkerd.