Shameless Ouroboros
S7, A9: Monica's is terug en wil Debbie helpen om Franny terug te krijgen. In de tussentijd probeert Frank haar te vermijden, heeft Ian zijn eerste ruzie met Trevor en probeert Lip zijn terugval naar de fles verborgen te houden.